  • 1. Data: 2018-11-06 20:16:02
    Temat: Listopad
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    Policjanci pełniący służbę 11 listopada otrzymają tysiąc złotych nagrody
    - poinformował rzecznik Komendy Głównej Policji. W związku z protestem
    na zwolnieniach lekarskich w skali kraju przebywa nawet kilkanaście
    procent funkcjonariuszy, a ich liczba może jeszcze wzrosnąć przed
    świętem niepodległości.

    Z milion policjantów to tam będzie musiało być. Ile to pieniędzy z
    budżetu pójdzie na te nagrody. Przecież służba to obowiązek policjanta,
    a nie "jak mi się będzie chciało".

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,szef-po
    licji-proponuje-1000-zlotych-za-sluzbe-11-listopada-
    pracuja-za-trzech,278301.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-11-07 08:38:37
    Temat: Re: Listopad
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.idm.pl> napisał w wiadomości
    > [...].
    > Z milion policjantów to tam [....]
    Przestań bredzić.
    W sumie wszystkich jest troche ponad 100 tys.

  • 3. Data: 2018-11-07 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Danusia d...@w...pl ...

    > Przestań bredzić.
    > W sumie wszystkich jest troche ponad 100 tys.

    Animka zadała matematyczne pytanie, a ty, zamiast odpowiedziec, zmieniasz
    jego tresc?

    Nieładnie...

    Odpowiadajac

    Skoro policjantów milion a premia = 1000zł to:
    1.000.000 * 1.000 = 1.000.000.000

    Tego typu mnozenie jest dosc łatwe Animko, wystarczy zera dołozyc :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 4. Data: 2018-11-07 22:00:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wzrosnąć przed świętem niepodległości.
    >Z milion policjantów to tam będzie musiało być. Ile to pieniędzy z

    A nie zaoszczedzili na tych zwolnieniach ?
    Na etacie to zasilek jednak nizszy.

    No i na ile maja te zwolnienia ?
    Bo jak do niedzieli, to chocby chcieli to nie moga sie stawic po
    odbior nagrody ...

    >Przecież służba to obowiązek policjanta, a nie "jak mi się będzie
    >chciało".

    Wojsko jeszcze jest na sluzbie. Pasuje do obchodow niepodleglosci :-)

    J.

  • 5. Data: 2018-11-07 22:04:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2018 o 22:00, J.F. pisze:

    > Wojsko jeszcze jest na sluzbie. Pasuje do obchodow niepodleglosci :-)

    Tym bardziej, że plac Piłsudskiego to przecież teren wojskowy.

    Shrek

  • 6. Data: 2018-11-08 01:19:00
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-07 o 23:04, Shrek pisze:

    > Tym bardziej, że plac Piłsudskiego to przecież teren wojskowy.

    Przede wszystkim to teren Warszawiaków. Wojskowe to są poligony i kantyny.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-11-08 06:46:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.11.2018 o 01:19, Animka pisze:

    > Przede wszystkim to teren Warszawiaków. Wojskowe to są poligony i kantyny.

    Spytaj milicjanta;)

    Shrek