    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 24 Mar 2020 12:24:15 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kwarantanna 2
    From: r...@o...pl

    W dniu wtorek, 24 marca 2020 20:05:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik rowerex napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > W dniu wtorek, 24 marca 2020 18:57:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    >
    > [...]
    >
    > Widac takie zapotrzebowanie spoleczne :-)

    > Bramy w blokach zaspawali.
    > Ale tylko tych zakazonych,

    Nie ma piwnic, kanałów i wszystkie metalowe? Chyba, że ustawiano profile
    betonowe :) Podejrzewam, że po za Chinami przeciętni Chińczyk będzie miał
    smykałkę do "omijania" różnych rzeczy nie gorszą od przeciętnego Polaka i
    raczej musiał ją wyssać w rodzimym kraju z mlekiem matki, dopracowując ją
    również w rodzinnym kraju przy pomocy obeznanych w tym pobratymców - jakoś
    Chińczycy nie są uznawani za naród "bezradny" na emigracji, a wręcz
    przeciwnie - w budowaniu "podziemia" są doskonali...

    Że co, że chińska mafia nie działa w Chinach, a tylko i wyłącznie w pozostałej
    części świata?

    Pozdr-
    -Rowerex