    Subject: Re: Kulsony w akcji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 12 May 2018 15:53:49 +0200

    W dniu 12-05-18 o 11:29, Michal Jankowski pisze:
    > w dniu zaginięcia 36-latka, była zgłoszona interwencja policjantom, że
    > ten mężczyzna leżał przy ulicy Poznańskiej. (...) Jak się okazało,
    > policjant z trzyletnim stażem służby i policjantka z rokiem służby w
    > policji wzięli tego półprzytomnego mężczyznę, najprawdopodobniej mocno
    > pijanego, i zamiast wezwać pogotowie, czy odwieźć go na izbę wytrzeźwień
    > - zawieźli go do lasu i tam go zostawili; tam również ten mężczyzna zmarł
    >
    > po sekcji zwłok 36-latka okazało się, że bezpośrednią przyczyną jego
    > zgonu był krwiak wewnątrzczaszkowy
    >
    > https://poznan.onet.pl/poznan-policjanci-wywiezli-le
    zacego-przy-drodze-mezczyzne-do-lasu-tam-zmarl/6g50t
    jf

    Mnie po lekturze tego artykułu zainteresowało, skąd dziennikarz wziął,
    że mężczyzna ten był "najprawdopodobniej mocno pijany". Bo skoro
    "bezpośrednią przyczyną jego zgonu był krwiak wewnątrzczaszkowy", no to
    równie dobrze mężczyzna mógł być trzeźwy i ktoś mu po protu przywalił w
    głowę. Czemu tam pogotowia nie zadysponowano i po co nieprzytomnego w
    ogóle policjanci gdziekolwiek przewozili?