    From: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Date: Thu, 8 Apr 2004 15:02:56 +0200

    "szerszen" <w...@s...pl> wrote in message
    news:c53i2i$tjg$1@opal.futuro.pl...

    > nie ktozy nie potrafia porzadnie wody zakrecic, a przy zmianie butli
    trzeba
    > odkrecic wezyk i przykrecic go od nowa, a gwint tam jest lewy ;)
    masz
    > gwarancje ze sprawnie i szczelnie go sobie gosciu dokreci?

    Nie mam. Podobnie jak nie mam gwarancji na to, że sąsiad zza ściany to
    piroman amator bawiący się właśnie kupionym od ruskich granatem
    moździerzowym.
    Tyle, że o ile za samo posiadanie takiego granata sąsiad mógłby
    beknąć, tak korzystania z butli z gazem zdaje się, że nie da się
    zabronić. Więc z całym szacunkiem dla kolegi bluelife (czy jakoś tak),
    ale jesli chce definitywnie uciec od gazu i tym podobnych zagrożeń, to
    chyba jednak pozostanie kupno domku.

    J.