    Subject: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: m <m...@g...com>
    Date: Tue, 6 Mar 2018 08:32:06 +0100

    W dniu 05.03.2018 o 18:01, Tomaszek pisze:

    > Dwie sprawy:
    > 1. Allegro nie przewiduje takiej sytuacji jak moja, albo ja na ten ich
    > formularz jestem za głupi. Nie znalazłem opcji wpisania tematu
    > wiadomości, można tylko wybrać z istniejących:(
    > 2. Nie wyślę do nich zgłoszenia, bo z tego co widzę w tematach pomocy to
    > oni do weryfikacji tożsamości żądają sobie skanu dowodu osobistego, a
    > moja sprawa jak najbardziej kwalifikuje się do potwierdzenia tożsamości.
    > Oczywiście skanu im nie wyślę, bo jeszcze mi nie odbiło do reszty:)
    >
    > Moje konto:
    > - jest aktywne
> [...]

    IMHO to jest chowanie głowy w piasek i możesz skończyć z odkręcaniem
    jakiegoś przewału na grube setki tysięcy.

    Ja bym CO NAJMNIEJ wysłał pismo pocztą tradycyjną do Allegro o tym że
    takie coś miało miejsce, poleconym za potwierdzeniem odbioru,
    rozważyłbym też zgłoszenie na Policję podejrzenia że ktoś się pod Ciebie
    podszywa.

    p. m.