  • From: "JanuszS" <g...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik a niska pensja
    Date: Thu, 26 Aug 2004 14:50:16 +0200

    > Witam.
    >
    > W wyniku ugody przed sądem rejonowym w sprawie alimentów jestem winien
    swojemu
    > tatusiowi 170 zł tytułem zwrotu za koszty sprawy czy coś tam :-D.
    > Nie za bardzo mam mu z czego to zapłacić, więc ten wybrał się do komornika
    aby
    > wyegzekwować należność.
    > Dostałem pismo, jakoby komornik zajął mi około 400 zł ( należność +
    prowizja ).
    > I w związku z tym mam pytania:
    > 1. Czy komornik może zająć tak dużą kwotę ( prowizja przekracza dług )
> [...]

    witam
    z tego co wiem komornik nie moze dzialac na szkode dluznika, przy tak
    niskich dochodach nie powinien zajac tej kwoty, mozesz sie doagac z
    komornikiem ze bedziesz mu splacal dlug w wysokosci np 50 zl miesiecznie -
    wykazujesz wtedy dobra wole i wlasciwie nie moze ci nic zrobic , ale
    poniewaz w naszym karaju zdaza sie roznie pownienes zgloscic sprawe w ZUS'ie
    i zeby oni dokladni wytlumaczyli sprawe
    pozdrawiam
    Janusz S.