    From: Artur <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kogo powiadomic o zmianie adresu zameldowania?
    Date: Sat, 21 Apr 2007 11:08:10 +0200

    Dnia 21 Apr 2007 01:18:19 +0200, kejdzej napisał(a):

    > Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o nowy dowod
    > osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o nowym adresie
    > nastepujace podmioty i osoby:
    >
    > - banki, ktore prowadza moje konta bankowe, maklerskie, kredyty i karty kredytowe,
    > - Urzad skarbowy,
    > - KRUS,
    > - OFE
    > - operator telefoniczny
    > - znajomych i rodzine
    > - WKU (tu chyba urzad miejski sam to robi?)
    >
    > Czy musze powiadamiac urzedy gminy oraz sady rejonowe, gdzie sa prowadzone
> [...]

    Ja bym na Twoim miejscu zaktualizował adres zamieszkania i korespondencyjny
    w SR dla KW oraz UM. To dla swojego dobrze pojętego interesu ... wiesz jak
    jest z wysyłaną korespondencją na "ostatni podany adres" a nie odebraną ;)

    Skoro posiadasz nieruchomości ... jeszcze referat gruntów (geodezja) warto
    by im dać znać ;)
    Spotkałem się niecałe dwa miesiące z sytuacją, że do znajomej
    "przychodziła" korespondencja z .... Urzędu Wojewódzkiego w sprawie ....
    zmiany ustawy wywłaszczeniowej i informował UW moją znajomą że ma czas
    ..... by złożyć wniosek o odszkodowanie - bo inaczej od 01-01-200(5) chyba
    takich roszczeń już nie będzie mogła żądać.
    Dowiedziała się o takiej korespondencji w tym roku ... i szczęka jej opadła
    bo "zabrano" jej część nieruchomości .... :)))

    Głowię się do dzisiaj .... skąd UW miał jej dane adresowe - ona de facto
    przed zmianą adresu nie "miała interesów" z Urzędem Wojewódzkim ... inne
    urzędy i instytucje informowała o zmianie adresu ...
    Sprawa do dzisiaj jest nie wyjaśniona skąd UW "wziął" jej adres.

    Ale generalnie - wpisy w KW są nadal "bez zmian" więc wygląda na to że
    jednak "oficjalnie" tej części nieruchomości jej nie zabrano .. chyba żę
    zabrano ale nie wpisano tego "jeszcze" do KW.