    From: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kiedy decyzja administracyjna jest nieważna?
    Date: 15 Jan 2005 09:52:08 +0100

    > Dzięki.
    > Pytałem głównie dlatego, że w podobnej sprawie znalazłem w sieci przykład
    > wniosku pisma do NSA, a nie do WSA powołującego się we wniosku o
    > unieważnienie decyzji na art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11.05.1995 r. o
    > Naczelnym Sądzie Administracyjnym, który to artykuł mówi rzeczywiście o
    > tym, że unieważnienie decyzji leży w kompetencjach NSA.
    >
    > Było to przykładowy wzór pisma - jeden spośród całej serii wzorów pism do
    > sądu.
    >
    > Tyle, że pismo to jest z 2002 r. a coś tam się w międzyczasie chyba
> [...]

    ano zmieniło, dawnie wnosiło sie sprawy do NSA Oddziałów Zamiejscowych, a te z
    pierwszym stycznia 2004 przekształcone zostały w wojewódzkie sądy
    administracyjne, dawniej w oparciu o ustawe z 95r. o nsa, a teraz na podstawie:
    prawa o ustroju sądów administracyjnych - ustawa z dnia 25 lipca 2002 r.
    /dz.u.nr 153, poz 1269/.
    pismo z 2002gigo - chyba juz czas zdjac z sieci :)

    pozdr.