    From: "Dawid" <D...@p...nospam.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Date: Thu, 18 Sep 2003 15:44:45 +0200

> [...]
    > dane o jej właścicielce. Nie wiem jak jest z historią konta - czy
    > prokuratura też jej może żądać od banku. Poza tym wpłaty, które docierały
    na
    > Twoje konto nie musiały być związane ze sprzedażą - możesz powiedzieć np,
    że
    > te wpłaty to nie za programy, albo, że należność dostawałaś gotówką. No
    ale
    > w tym wypadku tłumaczysz się, że nic nie wiedziałaś, myślałaś, że osoby
    > uczące się nie muszą prowadzić DG. Ile masz lat dokładnie?

    19lat. . Naisiałam juz Zal czynny i mam zamiar go oddac im. Zeby nie
    pogaraszac spreawy mam zamiar oddac tez wykaz z banku (co o tym sadzicie??).
    Jak gadałam z osobami zajmujacymi sie ksiegowoscia to powiedizała mi ze
    zaplace kare (około 200PLN) i kaza mi odprowadzic podatek od sprzedarzy
    (bede msuial udowodnic jakie ponioslam koszty - na pierwszym spotakaniu z US
    powiedzialam ze udostepnialam program po kosztach gdyz sluzy to
    przetestowaniu programu).W zwiazku z czym mam kilka pytac: czy moge
    przedstaiwc im kilka rachunkow za paliwo z tego okresu (wkoncu tez musialam
    dojezdzac do szkoly w sprawach zwiazanych s sprzedarza oprogramowania)??
    Moge jako koszty pokazac rachunek za komurke?? Za czesci komputerowe?? Jakie
    jeszcze macie propozycje aby im cos udokumentowac ze mialam wieksze koszty??
    Za program pobieralam oplate 50PLN