eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKara upomnienia na podstawie art. 108 Kodeksu Pracy - prośba o pomoc › Re: Kara upomnienia na podstawie art. 108 Kodeksu Pracy - prośba o pomoc
    From: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kara upomnienia na podstawie art. 108 Kodeksu Pracy - prośba o pomoc
    Date: Sun, 7 Feb 2010 01:16:02 +0100

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 00:01:07 +0100, Jotte powiedział:

    > Nonsensowny zarzut, bez konkretów dotyczących osoby upomnianej.
    > Jak dla mnie łatwy powód do sprzeciwu wobec decyzji pracodawcy (ten krok
    > wykonałbym natychmiast, niczym nie grozi). I w razie nieuznania otwierający
    > drogę do dochodzenia swych praw przed sądem pracy.

    Rozumiem.

    > Bardzo dobrze z uwagi na to, co wyżej.

    Tak samo też pomyślałem już po pierwszym Twoim poście.

    > A może ta kartka "zginęła"? ;)

    :)
    Ja osobiście wychodzę z założenia, że kłamstwo ma krótkie nogi.
    Kartka się znalazła, została lub zostanie (nie wiem) pokazana pracodawcy
    jako argument do obrony, aby zobaczył, że rzeczywiście napisał coś, co
    można spokojnie odczytać jako "zadzwonię" i cofnął karę (IMO to chybiony
    pomysł, bo jeśli pracodwaca szukał pretekstu, a tak mi to wygląda, to i tak
    nie uwzglęni tłumaczeń i pokazywanie mu jej nic nie zmieni - lepiej
    zostawić to do ewentualnego okazania w sądzie pracy).
    Nie wiem jak dobrze ów pracodwaca potrafi "iść w zaparte", ale z opisów
    wynika, że dość dobrze, więc tym bardziej "zagubienie" tej kartki nic chyba
    nie pomoże.

    > Pracodawca uznał, że tak.

    To potwierdza, IMO, że szukał pretekstu.

    > Rzecz ocenna. Oceny może dokonać sąd pracy.

    Jasne, rozumiem.

    > Brak możliwości wykonania polecenia (obsługa klientów), nieprecyzyjne
    > określenie zlecanej czynności (o której godzinie?).

    Godzina akurat była określona. Nie było tylko tak naprawdę wiadomo, czy
    było tam napisane "zadzwonię" czy "zadzwonić" (co wygląda dość podobnie -
    jeśli ktoś bazgrze jak kura pazurem, a tak ta kartka wyglądała).

    Dzięki wielkie.

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.