  • Data: 2020-03-26 10:46:26
    Temat: Re: KGHM kupuje środki ochrony w Chinach
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5e7baa91$0$555$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.03.2020 o 17:07, J.F. pisze:

    >Ja się po prostu zastanawiam, jak oni to prawnie zrobili, że im ani
    >"korzyść majątkowa" z tego nie wyszła, ani "działanie na szkodę
    >spółki".

    Korzysc majatkowa zadna, skoro podarowali dalej panstwowej instytucji.
    Dzialanie na szkode spolki ... a gdzie tam wizerunkowe/promocyjne :-)

    A jak spolka sponsoruje druzyne sportową, albo całą ligę, to Cie nie
    dziwi :-)
    I jeszcze moze sobie w koszt reklamy wliczyc.

    A ze prezes potem zasiada w VIP loży ... to sie nie liczy :-)
    Tzn to tez reklama :-)

    J.