  • Data: 2020-03-25 16:31:01
    Temat: Re: KGHM kupuje środki ochrony w Chinach
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Mar 2020 15:39:47 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Oglądam informacje. Przedstawiciel KGHM poinformował, ze kupili jakieś
    > tysiące sztuk sprzętu w Chinach i samolotem to ma przylecieć. I teraz
    > się zastanawiam. Oczywiście szacunek dla Zarządu KGHM, ale ...
    >
    > Czy KGHM jest jakimś wyjątkowym przedsiebiorcą? Nie mogły tego kupić
    > powołane do tego służby?

    Takimi rzeczami powinna zajmować Agencja Rezerw Materiałowych, ale - o czym
    uprzejmie już dzisiaj donosiłem - zajmowała się skupem miału z rodzimych
    kopalń i do zakupu maseczek i respiratorów zupełnie nie miała głowy.

    Maliniak niedawno przechwalał się, że zna prezydenta Chin, więc to może być
    element jego kampanii wyborczej.

    Ogólnie rzecz biorąc chodzi o to, że państwo z kartonu po raz pierwszy ma
    jakiś problem do rozwiązania, co spowodowało kompletny chaos, z którego
    wynika prowizorka. Wczoraj rząd ogłosił o wprowadzeniu obostrzeń w
    przemieszczaniu się, które miały praktycznie sprowadzać się do zamknięcia
    obywateli w domach. Potem dopiero zaczęto się zastanawiać, co te regulacje
    oznaczają konkretnie i czy można jeździć na rowerze albo biegać, a wersja
    zmieniała się kilka razy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek