    From: z <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie konsekwencje za brak opłacenia składek KRUS?
    Date: Thu, 08 Nov 2012 07:27:13 +0100

    > Spytaj googla o hasło "hodowanie odsetek".
    > Sprawdza się rok przed przedawnieniem, wtedy po wezwaniu zobowiązanego
    > do płacenia oczy wychodzą mu na wierzch bo dowiaduje się o odsetkach :]
    > Tu masz losowy przykład:
    > http://www.grupy.banzaj.pl/ZUS,upomnienie,o,zalegani
    u,i,skladkach,po,4,latach,25,238788,2011_10.html

    Przyjąłem do wiadomości.
    Ale mi się rozchodzi o odsetki z KRUS i to w jaki sposób ta instytucja
    _poszukuje_ swoich klientów :-)
    Wydaje mi się że nie poszukuje i nikt ich nie powiadamia.

    Bo niby jak. W zusie chyba nie ma informacji o hektarach (nabytych,
    sprzedanych) Inne służby? Jakie? Gmina? Gmina nie ma informacji że
    pracuje na etacie lub nie...
    Chyba jest szansa jeśli nigdy do tej instytucji już się nie zgłoszę
    sam... Luka w prawie.. :-)(mam zamiar sprzedać) Chyba nie mają podstaw i
    narzędzi do pozyskiwania takich informacji.
    Cały czas zakładam że nie ma takiej komunikacji ZUS-KRUS.
    W przypadku przejścia do ZUSu trzeba przecież osobiście KRUS informować
    i przedstawiać umowę o pracę.