    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakaś menda mnie pozapisywała do jakiegoś Sale Shereware
    Date: Fri, 2 Nov 2018 16:15:25 +0100

    "A. Filip" news:anfi+xn6yydw4cf-ib14@wp.eu

    > Moje doświadczenia z WP (z wrzucaniem spamu do foldera SPAM) jest że
    > mają (nieco) za ostro ustawione filtry antyspamowe

    Ze wszystkich popularnych "polskich" skrzynek WP ma najgorsze filtrowanie
    spamu.
    Mogą się uczyć od niemca: interii i onetu.
    Tam gdzie na onecie i interii z automatu śmieci lądują w spamie - bez
    potrzeby ich ręcznego zaznaczania - bo jakieś wybitniejsze głowy tworzyły
    tam filtrowanie.
    To na WP są te same śmieci traktowane jako pełnowartościowe maile.
    Na WP nawet oznaczanie czegoś jakoś spam, to i tak WP niewiele umie z tego
    wyciągać wniosków i uczyć swój wypasiony mechanizm lepszego filtrowania.
    Widać, że dany śmieć się powtarza co do treści maila, schematu html.
    Mimo, że zaznaczysz takich kilka jako źródło do nauki dla "yynteligentnego"
    antyspamu WP to i tak dalej to wlatuje od "nowych" nadawców do skrzynki,
    jako pełnowartościowy mail.
    Taka interia uczy się byskawicznie i podobne śmieci w następnych dniach już
    lądują w spamie, a po kilku tyogdniach już nie ma po tym nawet śladu w
    spamie, bo widać, że globalnie zostało ubite. Na WP można marzyć o takim
    globalnym ubiciu, potem po tygodniu na WP masz 200 pozycji w spamie, na
    interii tylko 3szt. Na WP jak zgłosisz żeby sobie poprawili globalne
    filtrowanie śmietnika, to się kończy na tym, że ci ręcznie założą na twoim
    mailu reguły na maile spamujące, zapomnieli że mail za każdym razem
    fikcyjnego nadawcy jest nowy.
    UE by się tym zajęła. Głupotami się zajmują z gatunku acta, a nie tymi
    śmieciarzami co wmawiają ci, że gdzieś się tam rejestrowałeś lub mają twój
    mail od twojej zaprzyjaźnionej firmy, bo są w jednej grupie z dupy wziętej.
    A potem dziwnym trafem kompletnie nie kojarzysz takiej nazwy portalu, firmy,
    która ci mówi, że cię zna. A spamerzy jak zwykle mają głupią śpiewkę, że
    gdzieś tam, ktoś tam cię zarejestrował, czeski film, nikt nic nie wie,
    dziesiąta woda po kisielu. Do usranej śmierci możesz sobie klikać (w celech
    testowych i informacyjnych żeby spamer wiedział, że czytasz jego śmieci) że
    się wipisujesz. Za tydzień dostaniesz te same śmieci z innego "nowego"
    podmiotu. Wypasiony antyspam WP nawet się nie zająknie - wleci śmietnik
    pięknie na skrzynię odbiorczą.