    From: Artur Golanski <A...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jaka kara za brak "przerejestrowania" pojazdu?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 21:59:24 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@pa153.olsztyn.cvx.ppp.tpnet.pl

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał:

    >ale generalnie do art. 78 PoRD
    Powoli ! Ustalmy po kolei.
    Art. 78 podaje obowiązek (ustawowy) powiadomienia starosty.
    Piszę pismo do starosty i powiadamiam. Wypełniłem obowiązek czy nie ?
    Gdzie (w ustawie) jest nakaz rejestracji pojazdu ?
    Kupuję nowy samochód (brak DR, bo nikt go nie rejestrował dotychczas)
    -gdzie ustawodawca nałożył na mnie obowiązek zarejestrowania pojazdu ?

    >sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów określające sposób realizacji
    >tego obowiązku.
    Rozp. nie nakłada obowiązku rejestracji, bo nie może. Tam są tylko
    warunki, jakie należy spełnić, gdy właściciel chce go zarejestrować.

    Artur Golański