  • Data: 2005-08-31 06:27:39
    Temat: Re: Jak zmusić nieuczciwego sprzedawcę do wystawienia faktury?
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30 sie o godzinie 23:15, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Taż odmowa wystawienia faktury, to przestępstwo. Wyjaśnij sprzedawcy,
    > ze za 3 dni składasz zawiadomienie o przestępstwie.

    Robert - nie za daleko sie posunąłeś? Jaka odmowa wystawienia faktury??
    Wkleiłem pierwsze zdanie z posta pytającego - w którym jak byk napisał, że
    sprzedawca *wystawił* mu fakturę, tyle tylko że z błędami.
    W takim układzie, po prostu nabywca wystawia notę korygującą i przesyła ją
    do sprzedawcy by ten ja podpisał (ważne!) i ją odesłał z powrotem.

    Więc Twoja sugestia o składania zawiadomienia o przestępstwie jest....
    bardzo mocna śmieszna i w skrajnym przypadku może narazić pytającego na
    represje za fałszywe składanie zawiadomień o przestępstwie ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany