  • 1. Data: 2022-01-07 14:19:51
    Temat: Re: Jak udowodnić, że nie jest się zaszczepionym?
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    piątek, 31 grudnia 2021 o 16:38:44 UTC+1 Piotrek napisał(a):
    > W odpowiedzi na doniesienia medialne o restauracjach, do których
    > wstęp mają mieć tylko osoby zaszczepione przeciw covid,
    > czasami ktoś deklaruje zamiar otwarcia restauracji lub innego
    > punktu usługowego dostępnego tylko dla osób niezaszczepionych.
    > Stąd moje pytanie: w jaki sposób klient takiego miejsca mógłby
    > udowodnić, że nie został zaszczepiony?

    https://psnlin.pl/artykuly,nie-pozwolcie-sie-zaszcze
    pic-dr-geert-vanden-bosse,17,166.html

    :)

    Naczelna rada odcina się od stanowiska lekarzy niezależnych.

  • 2. Data: 2022-01-07 14:32:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 7 stycznia 2022 o 14:19:52 UTC+1 alojzy nieborak napisał(a):
    > https://psnlin.pl/artykuly,nie-pozwolcie-sie-zaszcze
    pic-dr-geert-vanden-bosse,17,166.html

    > :)
    >

    > Naczelna rada odcina się od stanowiska lekarzy niezależnych.

    Nono, i chyba nawet cały świat - bo jak gość mógł nie dostać nobla za odkrycie
    "wrodzonej odporności" oraz "przeciwciał (tych wrodzonych) niszczących wiele chorób"?
    Podobno nawet kierował czymś u Gatesa - pewnie wózkiem widłowym w magazynie, jak ten,
    już martwy (rzecz jasna na covid), naczelny włoski foliarz, mechanik samochodowy -
    czyli spec od immunologii...