  • From: "Marsjusz" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sprawdzic, czy przelew dotarl .. ?
    Date: Thu, 9 Feb 2006 10:02:21 +0100

    Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości
    news:dsev2d$smd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > ruszy.
    >

    > Stary patent na zwlekanie. Jeśli przelew mial nr NRB to przelew dotarł
    > napewno w ciągu 48 godzin. Jakby numer się nie zgadzał to by bank nie
    > przyjął przelewu. Powiedz mu ze masz znajomą w jego banku i ona
    > powiedziała
    > że przelew dotarł o 17.00 w poniedziałek.
    > O tej godzinie powinien dotrzeć przelew międzybankowy wysłany do godziny
    > 17
    > w piątek. Nie ma bata. W jakich bankach macie konta??
    >
    > pl

    Ja BPH, on ING

    Dzwonilem do ING i sie zalilem,
    podalem konto, kwote i tytul
    pani sie usmiechnela i powiedziala ," ze nie moze mi nic powiedziec, ale
    wszystko jest OK ;-) "

    Jestem pewny, ze kasa dotarla,
    dobre jest po pisemko (podpowiedz jurq'a, ze oswiadcza, ze ... do dnia xx
    nie otrzymal kasy),
    sprobuje mu podsunac do podpisania.

    dzieki
    Mariusz