  • Data: 2008-11-29 23:57:41
    Temat: Re: Jak się bronić przed wspólnotą mieszkaniową?
    Od: Antoś <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam zatem pytanie do:

    Art. 13 pkt 2:
    Jakiś czas temu miałem taką sytuację. Udostępniłem swój lokal, bo coś
    się lało i panowie szukali źródła przecieku. W ramach poszukiwań wybili
    mi dziurę w ścianie, którą po dopominaniu się o to - załatali. Nie
    odmalowali mi jednak łazienki, a więc nie przywrócili jej do stanu
    pierwotnego. Wspólnota twierdzi teraz, że łazienka jest moja, więc ja
    mam ją wymalować na swój koszt. Jak to wg prawa wygląda?

    Art. 14 pkt 5:
    Widzę tam słowo "lub". Czy oznacza to, że jednocześnie nie można
    wynagradzać i członków zarządu i zarządcy?

    666 pisze:
    > Ustawa o własności lokali
    > Rozdział 3
    > Prawa i obowiązki właścicieli lokali

    > Art. 13.
    > 2. Na żądanie zarządu właściciel lokalu jest obowiązany zezwalać na wstęp do
    lokalu, ilekroć jest to niezbędne do przeprowadzenia
    > konserwacji, remontu albo usunięcia awarii w nieruchomości wspólnej, a także w celu
    wyposażenia budynku, jego części lub innych