    From: "AnyMouse" <A...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisac protest do przetargu?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 21:14:59 +0200

    Użytkownik "Pawel" <mirron79(usunto)@(usunto)tenbit.pl> napisał w wiadomości
    news:ee8eks$eqd$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    >

    > Potrzebuje napisac protest do przetargu, głównym i w zasadzie jedynym
    > powodem protestu jest rażąco niska cena Oferenta którego wybrał Inwestor.
    > Cena ta to praktycznie 1/3 tego co przeznaczył Inwestor na przetarg...
    > Inne oferty zaczynają się od ok 60-70% przeznaczonej kwoty.. w tym moja :)
    > a nawet przekraczają znacznie przeznaczoną kwotę...
    > Z tajnych źródeł wiem że na poczatku Inwestor wachał sie czy nie odrzucić
    > tej najniższej oferty i ze radzili się prawnika co z tym fantem zrobic ale
    > jak widac bez efektu....
> [...]
    art.180 ust. 5 pzp
    Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie
    zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz
    okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.

    Możesz też zapytać tu
    www.verbum.keo.pl
    www.noweprzetargi.pl
    http://www.przetargipubliczne.pl