    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisac protest do przetargu?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 11:17:03 +0200

    Pawel napisał(a):
    > Witam!
    >

    > Potrzebuje napisac protest do przetargu, głównym i w zasadzie jedynym
    > powodem protestu jest rażąco niska cena Oferenta którego wybrał Inwestor.
    > Cena ta to praktycznie 1/3 tego co przeznaczył Inwestor na przetarg... Inne
    > oferty zaczynają się od ok 60-70% przeznaczonej kwoty.. w tym moja :) a
    > nawet przekraczają znacznie przeznaczoną kwotę...
    > Z tajnych źródeł wiem że na poczatku Inwestor wachał sie czy nie odrzucić
    > tej najniższej oferty i ze radzili się prawnika co z tym fantem zrobic ale
    > jak widac bez efektu....
> [...]

    W dniu 25 maja 2006 roku weszła w życie nowelizacja ustawy Prawo
    zamówień publicznych jedną ze zmian jest likwidacja odwołań i skarg.
    Powodowane bylo to blokowaniem przetargow przez dlugotrwałe procedury
    odwołań i skarg składane przez podmioty które przetargu nie wygrały, a w
    konsekwencji blokowały pozyskiwanie dotacji UE.

    (zrodło CRN 06/09/2006)

    A swoja droga moze ma lepsze dojscia do materiałów po lepszych cenach?
    Albo stosuje niższe marże? Jak za tanio to od razu oprotestowac? Pozniej
    przez takich zaden przetarg nie mogl sie zakończyć.

    pozdrawiam,
    Przemek O.