    From: "kinka" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak napisać podanie o mieszkanie?
    Date: Sun, 12 Oct 2003 17:46:28 +0200

    Użytkownik "Beavis" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmbk5f$e75$2@inews.gazeta.pl...
    > Moja sytuacja jest trudna: mieszkamy w lokalu 47m2 (2 pokoje). Ja z moja
    > dziewczyna (ktora jest w ciazy) i nasze dziecko w jednym pokoju,
    natomiast
    > w drugim: moi rodzice plus 2 braci (z czego jeden chory na fobie
    spoleczna)
    > i musza do niego przychodzic nauczyciele do domu. Moje pytanie jest
    > nastepujace.: Jak napisac takie podanie, gdzie to sie sklada, jakie
    > dokumenty sa potrzebne? \Jakie sa szanse?

    Jeśli mieszkanie (47m2) jest kwaterunkowe - musisz pójść do wydziału
    lokalowego w swoim urzędzie miasta/dzielnicy i wziąć druk o przydział
    mieszkania. Zakreślasz w nim pozycję "rozkwaterowanie", zresztą wszystkiego
    możesz dowiedzieć się w ww. wydziale. Po złożeniu wymaganych dokumentów
    wniosek jest opiniowany przez komisję mieszkaniową, następnie, po pozytywnym
    zaopiniowaniu jesteś wpisywany na listę oczekujących na przydział. Szanse
    są, ale bardzo zależne od sytuacji lokalowej w Twoim mieście/dzielnicy.
    Jeśli nie ma dużego odzysku lub też nie buduje się tam lokali komunalnych -
    masz znikome szanse. Jeśli buduje się lub odzyskuje - czasami oczekiwanie na
    lokal trwa nawet kilka lat, zresztą jak jest u Ciebie możesz zapytać się w
    sekretariacie wydziału.