    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotografia nieruchomości a RODO
    Date: Thu, 11 Oct 2018 21:04:50 +0200

    > Jeśli chciałbyś uniknąć, to pewnie jedyny sposób to
    > zamazywanie/wycianie, ale jesli pytasz czy wolno upubliczniać, to
    > odpowiedź brzmi: zależy. W skrócie, lepiej nie upubliczniać zdjęć,
    > które umozliwiają identyfikację osoby lub prywatnego właściciela
    > pojazdu.
    > Z tym, że jesli u was na wiosce powszechnie wiadomo, że czerwonym
    > Bentlejem jeździ jedynie syn wójta, a Ty sfotografowałeś (a dalej
    > opublikowaełś) ten samochód jak stał na podwórku, gdy syn odwiedzał
    > swoją kochankę, to zamazywanie tablic też Cie niekoniecznie uratuje.

    Fakt. Co gorsze przyjezdny fotograf nie może sobie zdawać sprawy, że ten
    Bentlej należy do wójta ... a lokalnie znana, zdezelowana Toyota stojąca
    pod innym hotelem - do jego żony.

    Coś mi się zdaje, że następnym krokiem w rozwoju fotografii będzie
    dyktafon w miejsce aparatu. Fotografowie będą uczyli się dykcji by
    ładnie opisać co widzą z pominięciem Toyoty i Bentleja.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek