eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!news.
    nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dc
    a.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newsh
    osting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!a
    tlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Date: Wed, 17 Feb 2010 13:02:33 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <hlgmi8$mvs$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hlgffl$ddi$1@inews.gazeta.pl> <hlgkbu$lm6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlgk3n$1fj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aefy197.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266408840 23548 79.186.154.197 (17 Feb 2010
    12:14:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 12:14:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20100111
    Thunderbird/3.0.1
    In-Reply-To: <hlgk3n$1fj$1@inews.gazeta.pl>
    X-Original-Bytes: 2768
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:628417
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17-02-2010 12:32, b...@g...pl pisze:
    > mz<l...@w...pl> napisał(a):
    >
    >> Masz udowodnić ze kupiłeś u nich. Jak to zrobisz twoja sprawa
    >
    > Tyle to ja wiem :) Pytam o stronę praktyczną jak załatwić sprawę - przychodzę
    > do sklepu z towarem i dokumentem potwierdzającym płatność kartą,

    Nie ma tam informacji co kupiłeś a jedynie za ile.
    To mogło być też 150 baterii paluszków.

    reklamuję z
    > tytułu niezgodności towaru z umową (czy może lepiej z tytułu gwarancji
    > producenta która wiem, że jest na 2 lata?), oni nie przyjmują "bo nie mam
    > paragonu". I co dalej?

    Możesz sobie iść w brodę popluć. Było pilnować papierów.

    Mam spisać imię i nazwisko tego, który nie przyjął? Czy
    > może mam przygotować sobie tę reklamację na piśmie i u nich złożyć (rozumiem,
    > że robię kopię na które podpisują się, że przyjęli?). Ekspres zostawiam razem
    > z tą pisemną reklamacją czy biorę do domu?

    Trafisz na ścianę w postać "nie ma Pan paragonu a żadne prawo nie zmusza
    nas do uwierzenia Panu na słowo".

    Nikt niczego nie przyjmie, każą Ci pisać do centrali, a stamtąd Ci
    odpiszą to, co już tu usłyszałeś - nie masz dowodu zakupu, Twój problem,
    było nie gubić.
    Jak zgubisz stówę to idziesz do PWPW i prosisz o nową za tą zgubioną?

    Nikt Ci nie musi wierzyć, że to właśnie ten produkt w tym sklepie
    kupiłeś. Masz to UDOWODNIĆ.

    To co opisałeś jako udowadnianie się nie kwalifikuje.

    --
    *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1