eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoEuro RTV AGD i wadliwy sprzęt › Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " " <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Euro RTV AGD i wadliwy sprzęt
    Date: Wed, 17 Feb 2010 11:32:07 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <hlgk3n$1fj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hlgffl$ddi$1@inews.gazeta.pl> <hlgkbu$lm6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266406327 1523 172.20.26.240 (17 Feb 2010 11:32:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 17 Feb 2010 11:32:07 +0000 (UTC)
    X-User: baranina123
    X-Forwarded-For: 213.158.199.144
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:628409
    [ ukryj nagłówki ]

    mz <l...@w...pl> napisał(a):

    > Masz udowodnić ze kupiłeś u nich. Jak to zrobisz twoja sprawa

    Tyle to ja wiem :) Pytam o stronę praktyczną jak załatwić sprawę - przychodzę
    do sklepu z towarem i dokumentem potwierdzającym płatność kartą, reklamuję z
    tytułu niezgodności towaru z umową (czy może lepiej z tytułu gwarancji
    producenta która wiem, że jest na 2 lata?), oni nie przyjmują "bo nie mam
    paragonu". I co dalej? Mam spisać imię i nazwisko tego, który nie przyjął? Czy
    może mam przygotować sobie tę reklamację na piśmie i u nich złożyć (rozumiem,
    że robię kopię na które podpisują się, że przyjęli?). Ekspres zostawiam razem
    z tą pisemną reklamacją czy biorę do domu?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1