eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-) › Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    Date: Wed, 07 Feb 2018 18:30:17 +0100 (CET)

    j...@j...org pisze:
> [...]
    zamiast-wakacji-w-singapurze-brza-zalegly-mandat-na-
    100-zlotych,248607.html

    > Straż graniczna precyzuje, że samo otrzymanie mandatu nie skutkuje
    > zatrzymaniem na lotnisku. W tym przypadku Anna Gliszczyńska była poszukiwana,
    > ponieważ sąd prawdopodobnie zamienił niezapłacony mandat na karę aresztu.

    Czy _ten_ sąd Ziobro już przejął?

    Jak dla mnie sprawa sprowadza się do "konsekwencji" czyli czy tak jak
    było na lotnisku to jest tak jak ma dalej być. Ja zakładam że takie
    "idiotyźmiki systemów" będą wychodzić więc kluczowe jest jak się po nich
    poprawia system.

    Bo jak dla mnie jak Straż Graniczna może zatrzymywać na granicy za takie
    duperele jeśli np. umożliwi (przynajmniej na większych lotniskach) dokonywanie
    przelewów "świątek, piątek czy niedziela". No chyba że aż taka
    "uciążliwość" jest celowym zastraszaniem obywateli przez państwo.

    --
    A. Filip