  • 1. Data: 2018-10-06 23:40:58
    Temat: Dostał wyrok
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/krakow/kluszko
    wce-zakonnik-grzegorz-z-molestowal-dzieci-jest-wyrok
    /h2vxq3t

    Taki wyrok to normalnie śmiech na sali. Ile jeszcze księdza będa
    uprzywilejowani?
    Powinno się pozamykać wszystkie kościoły w Polsce, a księdza niech ida
    do kopania rowów. Katolicy mają świątynie w swoich domach i do bandytów,
    którzy zasiedlili kościoły nie muszą chodzić.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-10-07 10:47:50
    Temat: Re: Dostał wyrok [Czego zakonnik nauczył na lekcjach religii w państwowej szkole?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:
> [...]
    > do kopania rowów. Katolicy mają świątynie w swoich domach i do
    > bandytów, którzy zasiedlili kościoły nie muszą chodzić.

    Jesteś za tym by dla niego przywrócić karę śmierci?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2018-10-07 14:32:50
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-07 o 10:47, A. Filip pisze:
    wce-zakonnik-grzegorz-z-molestowal-dzieci-jest-wyrok
    /h2vxq3t

    > Jesteś za tym by dla niego przywrócić karę śmierci?

    Nie wiem. To zależy od popełnionych czynów. Ten to ze 20 lat powinien
    dostać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-10-07 19:17:48
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> pisze:
    wce-zakonnik-grzegorz-z-molestowal-dzieci-jest-wyrok
    /h2vxq3t

    > Nie wiem. To zależy od popełnionych czynów. Ten to ze 20 lat powinien
    > dostać.

    On dostał "karę łączną" za te czyny i za posiadanie pornografii dziecięcej.
    Jakoś obstawiam że bez znalezienia pornografii dziecięcej sprawa w
    sądzie "mogłaby" wyglądać zupełnie inaczej [słowo nieletnich przeciw
    słowu nauczyciela szczególnie przy "dawniejszych" zdarzeniach].

    Zawsze masz wybór: winnych skarzą i Komedę też *albo* Komedy nie skażą ale
    "paru" winnych (więcej) się wyłga. Zawsze jest "coś za coś". Wybieraj co
    wolisz ale potem się nie dziw jak się pała przegnie w jedną albo drugą
    stronę.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2018-10-07 19:58:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-07 o 19:17, A. Filip pisze:
> [...]
    > "paru" winnych (więcej) się wyłga. Zawsze jest "coś za coś". Wybieraj co
    > wolisz ale potem się nie dziw jak się pała przegnie w jedną albo drugą

    Nie będę wybierała. Nie jestem śledczą.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-10-07 20:06:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-10-07 o 19:58, Animka pisze:
    > Nie będę wybierała. Nie jestem śledczą.
    Ale jesteś suwerenem (suwerenką?) :-)

    Robert

  • 7. Data: 2018-10-08 11:28:50
    Temat: Re: Dostał wyrok
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    k/h2vxq3t
    >Taki wyrok to normalnie śmiech na sali. Ile jeszcze księdza będa

    A moze jednak adekwatny co co czynu, bo dokladnie nie wiemy, co tam
    sie dzialo.

    No i jeszcze drobiazg - te 10 tys nawiazki ... razem 220 tys ... nie
    taki on bosy, bogaty z domu, czy bedzie "nie dam, bo nie mam" ... i tu
    sie zobaczy, czy ksiadz uprzywilejowany ...

    J.

  • 8. Data: 2018-10-08 12:20:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 6 Oct 2018 23:40:58 +0200, Animka napisał(a):

    > Ile jeszcze księdza będa
    > uprzywilejowani?

    Tak długo, jak suweren na to pozwoli.
    Nie ma obowiązku chodzenia do kościoła, dawania na tacę i głosowania na
    bigotów, którzy potem sprzedają działki za 1% wartości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

  • 9. Data: 2018-10-08 13:10:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Tak długo, jak suweren na to pozwoli.
    >Nie ma obowiązku chodzenia do kościoła, dawania na tacę i głosowania
    >na
    >bigotów, którzy potem sprzedają działki za 1% wartości.

    No ale suweren na razie wyrokow nie wydaje ... i moze dobrze.

    A tymczasem KK jakos kiepsko sobie radzi z mlodymi
    https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/mlodzi-
    polacy-odwracaja-sie-od-kosciola/gs39nnj

    Wystarczylo 20 lat nauki religii w szkole :)

    J.

  • 10. Data: 2018-10-08 16:54:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-08 o 12:20, Olin pisze:

    > Tak długo, jak suweren na to pozwoli.
    > Nie ma obowiązku chodzenia do kościoła, dawania na tacę i głosowania na
    > bigotów, którzy potem sprzedają działki za 1% wartości.

    Ludzie chcą chodzić do kościoła i nawet na tacę dawać, ale każdy ksiądz
    powinien mieć nieskazitelny charakter. Poza tym Kościół powinien być
    odsunięty od głosowania.

    --
    animka