    From: "lolka" <l...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Domek na ogródkach dzialkowych i prawa do niego
    Date: 16 Jun 2006 11:45:10 -0700

    witek napisał(a):

    > Za kwoty X masz domek na wsi.
    > Za kwotę powiedzmy połowę mniejszą X/2 masz nakaz rozbiórki i prawo
    > posadzenia marchewki w tym miejscu.

    A jak to jest:
    1. czy można jakoś sprawdzić, czy decyzja, którą mi gość pokaże
    jest najnowszą?
    2. czy ten urząd wojewódzki może jeszcze te decyzję
    odwołać/zmienić?

    Btw. przeczytałam ustawę i projekt nowej. Wynika, że w przypadku
    zabrania działki należy się zwrot kosztów tego, co działkowiec na
    niej posadził/postawił.
    Natomiast ten nowy projekt... "uwłaszczenie"... na zdrowy chłopski
    rozum jeszcze nie widziałam, żeby rząd oddał ludziom nieraz bardzo
    atrakcyjne tereny w centrach miast. To pewnie raczej wywłaszczenie
    będzie i może temu gość chce to sprzedać, bo się boi, że ustawa
    przejdzie?