    From: "nefas" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dom nad jeziorem - pas ochronny - pomocy
    Date: Thu, 25 Apr 2002 10:14:25 +0200

    Moi drodzy jestescie wszyscy na złym tropie , proponuję sprawdzić sprawę
    dostępności do jeziora przez osoby postronne , otóż zgodnie z ustawą każdy
    człowiek ma prawo do swobodnego dostepu do jeziora a taki dostęp zapewnia
    własnie pas 50m od lini brzegowej jeziora . Pozdrówka Nefas

    Użytkownik "PaweŁ N" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jedyny zapis odnoszacy sie do odleglosci podanej w gminie mowi o zakazie
    > wykonywania obiektow budowlanych, kopania studni, sadzawek, dolow oraz
    rowow
    > odleglosci mniejszej niz 50 m od stopy walu dla zapewnienia szczelnosci i
    > stabilnosci WALOW PRZECIWPOWODZIOWYCH (Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r.
    (Prawo
> [...]
    dzialki,
    > pomimo iz w czesci mojej miejscowosci znajduja sie takie waly, to moja
    dzialka
    > lezy na wzniesieniu ponad poziomem zapory wodnej i nie zagraza jej powodz.
    > Mysle ze wspanialomyslna Rada Gminy podejmujac uchwale uogolnila ja do
    dzialek
    > w calej miejscowosci nie baczac na zmienne uksztaltowanie terenu.
    > We wtorek bede rozmawial w tej sprawie z geodeta w Urzedzie Gminy.
    > Prosze o wszelkie uwagi, byc moze nie do konca mam racje??

    Poślij geodetę na drzewo i pisz protest. Jak chcesz mogę Ci go skonsultować
    bo
    sam jestem urbanistą i też robię MPZP. A jeszcze lepiej jak jestes
    właścicielem tej działki to możesz napisać nawet zarzut i wtedy przysługuje
    Ci
    prawo do zaskarzenia projektu MPZP do NSA.

    Pozdrawiam ... Paweł

    --
    "Łatwiej zacząć niż skończyć" <Plant>