    From: <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dom nad jeziorem - pas ochronny - pomocy
    Date: 25 Apr 2002 22:27:02 +0200

    > Jak masz wypis z MPZP to mi podeslij, zobaczymy co tam wymyœlili, ponadto
    > napisz w jakiej gmienie chcesz budowac ten domek. Generalnie nie jest to
    > ustawowo okreœlone, lecz jest jakiœ zapis w planie na ten temat to sprawa
    > pozamiatana, mozesz jedynie wystšpić o zmiane planu :)

    Witam ponownie
    Dziekuje za odzew

    Troche wiecej faktow.
    W pierwszym poscie wyrazilem sie troche nieprecyzyjnie. Cala sprawa dotyczy nie
    Projektu a planu projektu wylozonego do publicznego wgladu.
    Mam jeszcze 3 tygodnie czasu na zgloszenie protestu.

    Projekt oparto o art. 18. ust2 pkt 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o
    zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 1999 r. Nr 15, poz 139 itd. (nie
    wymieniam dalej poniwaz ... czyt. dalsza czesc) z wszystkimi poprawkami do
    grudnia 2001).
    Po wyslaniu posta na grupe zaczalem sciagac i czytac wszystkie Dz. U. zawarte w
    zawiadomieniu z urzedu Gminy (Lodygowice pow. Zywiec) i chyba znalazlem
    odpowiedz.
    Jedyny zapis odnoszacy sie do odleglosci podanej w gminie mowi o zakazie
    wykonywania obiektow budowlanych, kopania studni, sadzawek, dolow oraz rowow w
    odleglosci mniejszej niz 50 m od stopy walu dla zapewnienia szczelnosci i
    stabilnosci WALOW PRZECIWPOWODZIOWYCH (Ustawa z dnia 18 lipca 2001 r. (Prawo
    wodne) Dz. U. Nr 115, poz. 1229 Art. 85), zapis ten nie dotyczy mojej dzialki,
    pomimo iz w czesci mojej miejscowosci znajduja sie takie waly, to moja dzialka
    lezy na wzniesieniu ponad poziomem zapory wodnej i nie zagraza jej powodz.
    Mysle ze wspanialomyslna Rada Gminy podejmujac uchwale uogolnila ja do dzialek
    w calej miejscowosci nie baczac na zmienne uksztaltowanie terenu.
    We wtorek bede rozmawial w tej sprawie z geodeta w Urzedzie Gminy.
    Prosze o wszelkie uwagi, byc moze nie do konca mam racje??

    Pozdrawiam
    Coby