    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Date: Wed, 28 May 2008 00:29:57 -0700 (PDT)

    On 28 Maj, 09:09, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:
    > Użytkownik "P^L^B" <o...@k...gov> napisał

    > Bo nie jesteś właścicielem ani kierownikiem zakładu
    > i instytucję w której pracujesz masz w dupie.
    > Jak już razem z resztą towarzyszy związkowców rozwalicie
    > ten zakład to poszukacie sobie następnego do rozwalenia
    > i tak dociągniecie do emerytury.
    > Ale ktoś za to jednak płaci :(

    Taaa bo jednak lepiej zaplacic nadgodziny pielegniarce za prace
    niezwiazana z charakterem jej pracy. Bo komu wpadnie do głowy
    zatrudnic na jeden dzien 4 pracowników tymczasowych wyspecjalizowanych
    w noszeniu ciezkich rzeczy. Raczej bym powiedzial kierownikowi zeby na
    ten dzien potrzeba osobnej umowy zlecenia platnej za godzine jak
    nadgodziny. Dlaczego? Z prostej przyczyny: nie po to sa zatrudnieni.
    Tak moze powiedziec ze przenoszenie nie wymaga magisterki. Ale
    pieczenie tak samo a jakos nikt nie wpadnie zeby spawaczowi kazac piec
    ciasto.