eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]

  • 1. Data: 2018-11-06 15:11:07
    Temat: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-adamowicz-pon
    izyl-dzialacza-mlodziezy-wszechpolskiej-ale-nie,nId,
    2654462
    > Adamowicz poniżył działacza Młodzieży Wszechpolskiej, ale nie został skazany
    > Dzisiaj, 6 listopada (12:57)
    >
    > Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz poniżył nazywając faszystą i
    > naruszył nietykalność cielesną działacza Młodzieży Wszechpolskiej, ale
    > z uwagi na znikomą społeczną szkodliwość tego czynu, postępowanie
    > karne w tej sprawie zostało umorzone - orzekł we wtorek Sąd Okręgowy w
    > Gdańsku. [...]

    Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie to _wyzywanie_ od faszysty nie
    może być traktowane aż tak lekko IMHO,

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2018-11-06 15:58:29
    Od: Kviat

    W dniu 2018-11-06 o 15:11, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-adamowicz-pon
    izyl-dzialacza-mlodziezy-wszechpolskiej-ale-nie,nId,
    2654462

    > Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie

    Przecież potraktował poważnie.
    Nazywanie rzeczy po imieniu chyba jest poważne?

    > to _wyzywanie_ od faszysty nie
    > może być traktowane aż tak lekko IMHO,

    Pod warunkiem, że to _wyzywanie_ jest nieuzasadnione.
    Członek MW nie powinien poczuć się poniżony, przecież nie wstydzi się
    swojej ideologii.

    https://www.newsweek.pl/polska/faszyzm-w-polsce-anty
    semityzm-rasizm-ruchy-narodowe-onr-mw-nazizm/vpzzp63

    Co do wyzywania Adamowicza, to nie przypominam sobie żeby głosił poglądy
    faszystowskie (chyba że mi przypomnisz), więc będzie miał pełne prawo
    poczuć się poniżony.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 3. Data: 2018-11-06 20:32:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2018 o 15:11, A. Filip pisze:

    > Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie to _wyzywanie_ od faszysty nie
    > może być traktowane aż tak lekko IMHO,

    Skoro premier mówiąc o smogu tłumaczył potem, ze ziobro to przecież nie
    nic a ponadto to tylko opinia a nie fakt więc nie można mieć
    pretensji... to znaczy, że mogę dowolną osobę nazwać chujem i dopóki
    biegły nie stwierdzi anatomicznej rówości między tą osobą a organem, to
    nie można mieć do mnie pretensji. A jak stwierdzi to tym bardziej nie
    można:P

    Shrek.

  • 4. Data: 2018-11-07 10:28:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 06 Nov 2018 15:11:07 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Zwyczajnie wyraził niezadowolenie; przecie nawet nie skopał tego dobrze
    zapowiadającego się młodzianka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 5. Data: 2018-11-07 10:58:52
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Zwyczajnie wyraził niezadowolenie; przecie nawet nie skopał tego dobrze
    > zapowiadającego się młodzianka.

    Zainspirowany śmiałą opinią prawną Gdańskiego Sądu uważam że naruszenie
    nietykalności cielesnej "takich Adamowiczów" powinno podpadać pod bardzo
    niską szkodliwość społeczną.

    Takie _gówniane_ standardy są fajne jak uderzają w naszych politycznych wrogów.
    Będą fajne jak je polityczni wrogowie wykorzystają "zwrotnie"?

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2018-11-07 11:25:49
    Od: Kviat

    W dniu 2018-11-07 o 10:58, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Takie _gówniane_ standardy są fajne jak uderzają w naszych politycznych wrogów.
    > Będą fajne jak je polityczni wrogowie wykorzystają "zwrotnie"?

    A kto zaczął "okazywać niezadowolenie"?

    https://oko.press/niezadowolonym-narodowcom-wolno-bi
    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2018-11-07 11:55:59
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > A kto zaczął "okazywać niezadowolenie"?
    >
    > https://oko.press/niezadowolonym-narodowcom-wolno-bi
    c-i-pluc-na-kobiety-prokuratura-umorzyla-postepowani
    e/

    Jak rozumiem prezydenta (dużego) miasta muszą obowiązywać _niższe_ standardy?
    Jak niskie standardy muszą więc obowiązywać Prezydenta Polski?

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2018-11-07 12:30:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 07 Nov 2018 10:58:52 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Takie _gówniane_ standardy są fajne jak uderzają w naszych politycznych wrogów.

    Sam je pochwalałeś w wątku "okazywanie niezadowolenia", który założyłem
    11.09.2018.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 9. Data: 2018-11-07 13:19:59
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.11.2018 o 15:58, Kviat pisze:
    /.../
    > Pod warunkiem, że to _wyzywanie_ jest nieuzasadnione.
    > Członek MW nie powinien poczuć się poniżony, przecież nie wstydzi się
    > swojej ideologii.

    KLuzica jest jedna i nie musisz jej kopiować. Tj nie dasz rady:

    https://www.salon24.pl/newsroom/905844,zalek-pucza-k
    luzik-rostkowska-czym-jest-faszyzm-kompromitacja-pos
    lanki-po

  • 10. Data: 2018-11-07 13:28:16
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 06.11.2018 o 15:11, A. Filip pisze:
    /.../

    > Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie to _wyzywanie_ od faszysty nie
    > może być traktowane aż tak lekko IMHO,

    Budkę to już w ogóle można:

    https://pbs.twimg.com/media/DrJ70RqWoAA5uUf.jpg