eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm] › Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
    Subject: Re: Czy wyzwanie Adamowicza od faszysty też będzie niska szkodliwość
    społeczna? [Jak Sąd Okręgowy w Gdańsku trywializuje faszyzm]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 6 Nov 2018 15:58:29 +0100

    W dniu 2018-11-06 o 15:11, A. Filip pisze:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-adamowicz-pon
    izyl-dzialacza-mlodziezy-wszechpolskiej-ale-nie,nId,
    2654462

    > Jeśli traktujemy faszyzm/nazizm poważnie

    Przecież potraktował poważnie.
    Nazywanie rzeczy po imieniu chyba jest poważne?

    > to _wyzywanie_ od faszysty nie
    > może być traktowane aż tak lekko IMHO,

    Pod warunkiem, że to _wyzywanie_ jest nieuzasadnione.
    Członek MW nie powinien poczuć się poniżony, przecież nie wstydzi się
    swojej ideologii.

    https://www.newsweek.pl/polska/faszyzm-w-polsce-anty
    semityzm-rasizm-ruchy-narodowe-onr-mw-nazizm/vpzzp63

    Co do wyzywania Adamowicza, to nie przypominam sobie żeby głosił poglądy
    faszystowskie (chyba że mi przypomnisz), więc będzie miał pełne prawo
    poczuć się poniżony.

    Pozdrawiam
    Piotr