    From: Capone <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody, pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy trzeba przerejestrowywac auto po zakupie ?
    Date: Mon, 28 Jan 2008 06:18:02 -0800 (PST)

    Osobiście dwa razy przerabiałem wymieniony przypadek.
    1. Motocykl pozostawał moją własnością przez 3 lata. W tym czasie
    miałem x kontroli i na żadnej nikt się nie czepiał. Pojazd
    zarejestrowany był w innym woj. niż moje miejsce zamieszkania, raz
    musiałem jechać do UK w którym pojazd był zarejestrowany (jakieś
    150km) w jedną stronę żeby oddali mi dowód po konfiskacie z powodu
    wadliwie działającej instalacji elektrycznej. Historię kończy sprzedaż
    pojazdu gdzie przekazałem nowemu właścicielowi umowę kupna-sprzedaży
    podpisaną z pomiędzy mną a byłym właścicielem.

    2. Samochód około 6mc pozostawał na starych blachach, pojazd również z
    innego woj. Przerejestrowanie pojazdu nastąpiło w chwili planowania
    podróży zagranicznej. UK nie zgłaszał żadnych zastrzeżeń podczas
    procedury przerejestrowywania.

    Wnioski proszę wyciągnąć samodzielnie. Nie polecam takich
    "prowizorek". Problemy mogą wystąpić podczas kolizji, wypadków,
    potrąceń (odpukać). Urzędy zainteresowane uniknięciem wypłaty
    odszkodowań, lub szukające "kozła ofiarnego", itp. chętnie skorzystają
    z takiego niedociągnięcia.

    Pozdrawiam
    Artur & black accord 2.0