    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy odpowiadam za długi rodziców
    Date: Sun, 4 Jun 2006 07:11:08 +0200

    Dnia 3 cze o godzinie 22:24, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > tak.
    > W przypadku, gdyby komornik im np. zabrał mieszkanie twoim obowiązkiem
    > będzie zapewnić im dach nad głową i jedzenie.

    Czy aby z tym dachem nad głową nie "przesadziłeś"?
    Pytam pod kątem eksmisji - nie obiło mi się o uszy by takie eksmitowane
    osoby otrzymywały mieszkania od np. dzieci - ale bardzo wiele eksmisji jest
    wstrzymywanych ze względu na "brak mieszkań socjalnych" których nie
    posiadają np. gminy.
    Jeżeli prawdą jest to co piszesz o "dachu nad głową" - to w zasadzie można
    by przyjąć że mieszkania socjalne są praktycznie nie potrzebne. Za
    wyjątkiem osób samotnych - ale tych nie ma aż tylu.

    Gdzie więc tkwi haczyk, gdzie źle rozumuje? Albo nie zupełnie dzieci,
    rodzice są zobowiązani do "zapewnienia dachu nad głową" które tutaj
    lobbujesz?

    Z obowiązkiem alimentacyjnym zgadzam się - działa w "jedną jak i drugą
    stronę" - ale to zapewnienie "dachu nad głową" jakoś mi nie pasuje.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany