    From: "wieslav" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można zakazać prac?
    Date: Tue, 17 May 2011 14:45:39 +0200

    news:76xur0l39q52.1vunvd4fw4qdt$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 17 May 2011 10:00:13 +0200, wieslav napisał(a):

    > Niezły z Ciebie element.

    Widzisz, nie znasz sprawy tak do końca więc się nie zapędzaj z ocenami.
    To właśnie ten sąsiad jak się wprowadził do tej posesji nakazał mi zamurować
    jedyne okno w pokoju które akurat wychodzi na jego podwórko. I nasyłał różne
    komisje aby dopiąć swego. A przecież to on kupował/wprowadzał się jak ja już
    mieszkałem i widział co kupuje. To on zabronił mi korzystania z okienka(jest
    akurat od jego strony) do zrzutu opału do piwnicy. Dużo by opowiadać jeszcze
    o jego wyczynach. I tak jestem cierpliwy...
    A Ty nazywasz mnie elementem...???
    A nie mógł chociaż przyjść i powiedzieć, że zamierza to robić? I jakich
    maszyn będzie używał? Wcale nie musi podjeżdżać z tą kostką do samego
    fundamentu mojego budynku. Mógł zostawić spokojnie 0.5 - 1 m.
    Skoro mnie nazywasz elementem to życzę Ci takiego sąsiada!
    Wieslav