    From: "bolo" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można w Polsce w samochodach instalować antyradary?
    Date: Sun, 20 Oct 2002 02:53:41 +0200

    Użytkownik "esencjum" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aosdjg$t18$1@news2.tpi.pl...
    > jak w temacie
    > Antyradary można kupić w sklepach internetowych czy to jest zgodne z
    prawem?
    > pytam ja - laik prawny bo chciałbym takowy kupić

    a wiec tak:
    kodeks drogowy zabrania
    natomiast ustawa 'prawo telekomunikacyjne' daje ci pelne prawo do odbioru
    WSZELKICH transmisji radiowych ( a radar dziala w pasmie radiowym)" a 'kto
    utrudnia/uniemozliwia podlega karze pozbawienia wolnosci do lat 3 (?)'
    innna sprawa to urzadzenia aktywne czyli zaklucajace-te sa nadajnikami i
    tych nie mozna
    ale znowu sa rowniez urzdzenia zaklucajace ktore nie nadaja, lecz odbijaja
    sygnal radarowy modulujac go i te znow mozna (w swietle telekomunikacyjnym)
    ja co prawda ostatnio zadko uzywam bo obecnie mam za wolny samochod i mi sie
    nie chce go ze schowka wyciagac, ale jak juz wyciagne to mijajac wLADZE
    zdejmuje go, lecz nie wariuje na punkcie tego zdejmowania, jesli by sprawa
    trafila do sadu wierze ze wygram, a na pewno nie dam sie naciagnac na zaden
    mandat ani lapowke w tej kwestii

    pozdrowka
    bolo