    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mając zawieszoną działalność trzeba opłacać ZUS???
    Date: Wed, 20 Aug 2003 08:59:44 +0200

    Kłaniam się, dnia wto 19. sierpnia 2003 09:22 ktoś podpisujący się jako mer
    napisał(a):

    > Użytkownik "cobrajas" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak mnie bedziesz płacić to ja ci odpowiem ostatecznie. Dopóki płacisz do
    > ZUS-u to i ZUS musisz o to zapytać. Oczywiście listownie.

    Nic to nie daje. Sam pytałem. Odpowiedzieli bardzo na około, jak to ZUS.
    Generalnie nie ma czegoś takiego jak zawieszenie wg ustawy, ale Zus coś
    brzdąka, że jeśli US uznaje, to oni też. Ale nie chcieli tego napisać
    wprost, a słowa panienek w informacji są niestety ulotne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.