eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)? › Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy Gazeta Wyborcza opublikowała "ułomną" fakturę (z premedytacją)?
    Date: Thu, 07 Feb 2019 19:36:00 GMT

    On 2019-02-07, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    likowanej-przez-wyborcza-fakturze-moja-watpliwosc-bu
    dzi-brak-podpisu-pod-tym-dokumentem,75972.html

    > Bzdura, nie ma obowiązku podpisywania faktur.
    > Szkoda, że profesorowie tak się błaźnią.

    > A to jest już dobry argument.

    Nie bardzo, bo z tego co czytam, GW wrzuciła tę fakturę ze względu na
    komentarz Morawieckiego, że nie było żadnej faktury, to jak Srebrna
    miała płacić. Kwestia ważności/zakresu ewentualnej umowy ZCP nie była w
    ogóle w art. poruszana.

    --
    Marcin