  • 1. Data: 2018-07-09 01:27:44
    Temat: Chcą sie pozbyć wojskowego to daja kopa do psychatryka
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    https://vod.pl/programy-onetu/reportaze-onetu-psychi
    atryk-w-wojsku/tpq94x3

    Chyba jest jeszcze gorzej niż za Stalina. Biedna ta Nasza Polska kochana.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-07-09 10:58:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 01:27:44 +0200, Animka napisał(a):

    > https://vod.pl/programy-onetu/reportaze-onetu-psychi
    atryk-w-wojsku/tpq94x3
    > Chyba jest jeszcze gorzej niż za Stalina. Biedna ta Nasza Polska kochana.

    Nauka radziecka odkryła schizofrenię bezobjawową, a przecież śmiało
    kroczymy drogą idoli dojnej zmiany.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

  • 3. Data: 2018-07-09 11:07:48
    Temat: Re: Chcą sie pozbyć wojskowego to daja kopa do psychiatryka [ABW odstawiała ciupasem do Tworek już od 2006]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    atryk-w-wojsku/tpq94x3

    > Nauka radziecka odkryła schizofrenię bezobjawową, a przecież śmiało
    > kroczymy drogą idoli dojnej zmiany.

    To będzie jeszcze lepiej niż wtedy gdy *ABW* odstawiło polityka
    (kanapowego) Leszka Bubla do Tworek a Gazeta Wyborcza się cieszyła [A]?
    Odstawili go na badania/obserwacje psychiatryczne. To że go odstawiła
    ABW może sprawić na niektórych wrażenie że to była polityczna szykana,
    nieprawdaż?

    [A] http://wyborcza.pl/1,75398,3779621.html

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-07-09 11:32:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 09 Jul 2018 11:07:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

> [...]

    Zapomniałeś zacycować istoty sprawy:

    "- Decyzja o zatrzymaniu Bubla zapadła po tym, jak pięć razy nie stawił się
    na badania psychiatryczne. Prowadząca sprawę prokurator uznała, że celowo
    ich unika - tłumaczy prokurator Adam Kozub z Prokuratury Okręgowej w
    Białymstoku.

    Badania mają potrwać dzień. Są potrzebne do ustalenia, czy Bubel ma
    świadomość swego postępowania. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podczas
    przesłuchania stwierdził, że leczył się psychiatrycznie."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 5. Data: 2018-07-09 19:46:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-09 o 11:32, Olin pisze:

> [...]
    > świadomość swego postępowania. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że podczas
    > przesłuchania stwierdził, że leczył się psychiatrycznie."

    I po co robisz z Filipka idiotę? I tak wszyscy wiedzą że nim jest. A
    Bubla będzie bronił, bo to idol jego i kumpli z ONR.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2018-07-09 21:07:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.07.2018 o 10:58, Olin pisze:

    atryk-w-wojsku/tpq94x3

    > Nauka radziecka odkryła schizofrenię bezobjawową, a przecież śmiało
    > kroczymy drogą idoli dojnej zmiany.

    Sprawa jest trudna. Nie chce bronić pisdzielców, ale ogólnie (w
    oderwaniu od tego artykułu) sprawa chorób psychicznych to trudny temat.
    Z jednej strony trzeba poszanować prawo i godność jednostki, z drugiej
    zapewnić bezpieczeństwo a czasem po prostu spokój otoczeniu. Jakbyś na
    przykład miał takiego shizofrenika jako sąsiada to jak sobie pomyślisz,
    że koleś ma dostęp do kuchenki gazowej to by ci pewnie tolerancja dla
    chorych psychicznie spadła. No a zabawki wojskowych są skuteczniejsze od
    kuchenki.

    Problem jest znacznie szerszy niż ten jednostkowy przypadek, czy nawet
    jednostkowy przepis. Prawo działa doskonale gdy w idealnych warunkach
    wszycy przestrzegają jego ducha, od biedy nieźle, gdy obie strony sporu
    lecą w chuja i wygrywa ta z lepszą papugą. Natomiast Ciężko (a być może
    nawet nie da się) wymyślić skuteczne prawo, które powstrzymałoby
    skurwiałą władzę przed jego nadużyciem, w sytuacji gdy władza będzie
    leciała sobie w chuja na zasadzie nic nas nie przekona że białe jest
    białe a sześc jest równe sześć, co właśnie możemy w różnych aspektach
    oglądać w Polsce.

    Ja na ten przykład jestem w posiadaniu urzędowego pisma, w którym stoi
    napisane, że przestrzeganie ochrony matek na urlopach macierzyńskich i w
    ciąży zagwarantowanej przez kodeks pracy w czasie akcji teraz kurwa my,
    byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego. No i co na takie
    lecenie w chuja zrobisz, zwłaszcza jak sądy będą już szybkie (wydawać
    szybko wyroki po linii partyjnej)? Nawet mechanizmy demokratyczne przed
    czymś takim nie chronią, bo sporej części społeczeństwa może się
    normalnie w świecie podobać jak jebią innych (zawsze to miło jak
    somsiadowi się krzywda stanie;), a w razie czego wybory zatwierdzi lub
    nie (według planu) funkcjonariusz partyjny.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-07-10 11:40:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 21:07:29 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego. No i co na takie
    > lecenie w chuja zrobisz, zwłaszcza jak sądy będą już szybkie (wydawać

    Indiański przysłowie powiada: jeśli nie możesz ich pokonać, przyłącz się do
    nich. W spółkach i agencjach rządowych czekają pierdyliony dobrze płatnych
    stanowisk. Z drugiej strony, nic nie trwa wiecznie, a zwłaszcza rządy
    młotowni, choć zazwyczaj bywają burzliwe, i potem ciężko spojrzeć w lustro,
    ale - wnioskując po aktywności ormowców dojnej zmiany - nie wszyscy mają
    takie problemy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek