    From: Mietek <M...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CEPIK i płatny parking
    Date: Mon, 15 Oct 2018 20:31:33 +0200

    W dniu 15.10.2018 o 15:11, (Tom N) pisze:
    > Robert Tomasik w

    > "Opłata za udostępnienie jednostkowych danych lub informacji z CEP i CEK
    > wynosi 30,40 zł."
    >
    > Jeżeli "interes prawny" jest poniżej tej kwoty, to *chuj* a nie interes...

    A może zarządca ma podpisaną jakąś umowę CEPIK-iem? Sprawdziłem, przy
    tym szpitalu zarządcą jest coś takiego jak "Trójmiejska Grupa
    Parkingowa", cokolwiek by to nie było.

    A swoją drogą, gdyby zarządca/własciciel nie miał takiej możliwości, to
    przecież strciłby jakikolwiek sens płatnych parkingów i (nie)płacenia za
    postój tam.

    Pozdrawiam,
    Mietek