    From: "gawdzik" <g...@l...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 66, ust. 1 Kodeksu Cywilnego
    Date: Tue, 9 Nov 2004 13:02:10 +0100

    Dzięki wielkie,
    napisz tylko, jeśli możesz, co można rozumieć pod pojęciem zawarcia umowy?
    Złożenie zamówienia poprzez formularz zamieszczony na stronie można rozumieć
    jako zawarcie umowy? Jeśli tak to czy brak takiej adnotacji zmusza dany
    sklep do sprzedaży produktu w cenie, która widnieje w zamówieniu nawet jeśli
    jest ona np. nieaktualna?

    Pozdrawiam:
    gawdzik