  • 1. Data: 2005-07-19 19:37:08
    Temat: Re: A JA NIE CHCĘ KŁAMAC!
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Castillon" <z...@a...pl> napisał:

    >Otóż po kupnie samochodu spoźniłem się ze złożeniem druku PPC-1
    >o dwa tygodnie. Powód banalny: ktoś nie wypłacił pieniędzy
    Zlozenie druku to jedno, a wplata naleznosci to drugie. Nalezalo zlozy
    i niekoniecznie wplacic.

    >Jego zapytała skąd jako osobnik bez stałego zajęcia ma na samochód.
    Jesli ciebie o to samo zapyta - powiesz prawde. W czym problem (patrz
    temat) ? Przecież nie masz nic do ukrycia.

    >która zmusiła by mnie do składania fałszywych deklaracji o skrusze na sto lat,
    Totez nie skladaj, poczekaj na rozwoj wypadkow.

    >1. Jak może być kara za nieterminowe wniesienie opłaty w wysokości 44 zł?
    Odsetki ustawowe 1-2 zl.

    >2. W jaki sposób i do kogo odwołac się od tej kary?
    Po co ? Nie zaplaciles w terminie, wiec odsetki nalezy zaplacic.

    KaMil

  • 2. Data: 2005-07-19 20:27:09
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "KaMil" <m...@o...pl> napisał w wiadomości