eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo36. rocznica śmierci 19-letniego maturzysty Grzegorza Przemyka › Re: 36 rocznica śmierci Przemyka, 3 rocznica śmierci Stachowiaka
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 36 rocznica śmierci Przemyka, 3 rocznica śmierci Stachowiaka
    Date: Tue, 14 May 2019 12:40:26 +0200 (CEST)

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    > sprawcy zbrodni, choć znani, nie zostali ukarani dzięki nadzwyczajnej
    > kaście:)
    >
    > https://wpolityce.pl/historia/446467-36-rocznica-smi
    erci-19-letniego-przemyka

    > To była jedna z najgłośniejszych zbrodni aparatu władzy
    > PRL. 36. rocznica śmierci 19-letniego maturzysty Grzegorza Przemyka
    >
    > opublikowano: 5 godzin temu
    >
    > 36 lat temu, 14 maja 1983 r., zmarł w szpitalu 19-letni maturzysta
    > Grzegorz Przemyk, zatrzymany przez funkcjonariuszy MO, a następnie
    > brutalnie pobity w komisariacie na warszawskim Starym Mieście. Była to
    > jedna z najgłośniejszych zbrodni aparatu władzy PRL.
    > [...]

    Czy został pobity równie brutalnie jak Stachowiak [2016-05-15]?

    Ja nie usprawiedliwiam milicjantów i ich krycia przez system.
    AFAIR Dzięki "wyciąganiu Przemyka" jeden policjant za czasów PO
    nie uniknął kary za bicie (na ulicy) uczestnika Marszu Wolności.
    AFAIR Wyciągnięto rocznicowo tą "potworną komunistyczną zbrodnię"
    gdy sąd zmierzał do jego (praktycznego) uniewinnienia.

    Wiec Przemyka TRZEBA wyciągać dość często bo _także_ robi się z tego bat
    na "osiągnięcia" policjantów RP3. W policji służą ludzie nie aniołowie,
    jak "podobne" sprawy by nigdy nie wychodziły na jaw to dla mnie
    najbardziej prawdopodobnym wyjaśnieniem byłoby skuteczne ich krycie.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Amier%C4%87_Igora
    _Stachowiaka

    --
    A. Filip