    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Date: Thu, 11 Jul 2019 10:30:57 +0200

    Głosy pod uchwałami zbierane są obiegowo przez wiele miesięcy, bo na zebranie
    przychodzi nie więcej niż kilka procent właścicieli.
    Nie były fałszowane podpisy, lecz wynik sumaryczny pod rzekomo podjętą uchwałą
    (zwykle o maluśki ułamek przekraczający 50%) rozmijał
    się ze zliczeniem głosów z list.
    Raz się udało, to i następne 12 lat się udawało.
    Zarządca odmawiał udostępniania list (np. ulubione "dane osobowe" lub spychologia "ja
    nie mam"), dopiero gdy nastał nowy zarząd
    właścicielski powstał dostęp do dokumentów.