    Subject: Re: 231kk czyli zakamuflowany dupochron
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 10 Jul 2019 23:01:27 +0200

    W dniu 10.07.2019 o 20:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przez lata zarządca wspólnoty mieszkaniowej fałszował wyniki głosowań
    > uchwał.
    > Rok za rokiem.
    > No bo kto chciałby np. nie mieć absolutorium przez 13 lat.
    > Uprzejmie powiadamiałem, organ nieuprzejmie stwierdzał brak znamion,
    > szedłem z zaskarżeniem postanowienia proka do sądu, sąd niczym się nei
    > zajmował lecz stwierdzał, że cyt. "stosunki we wspólnocie mieszkaniowej
    > nie powinny być regulowane prawem karnym, lecz cywilnym".
    > Szedłem do cywilnego, wszystkie uchwały zostawały uznane za
> [...]

    Ile ta wspólnota ma członków? To jest taka liczba, że nie da się każdego
    z osobna zapytać, czy był na zebraniu? Rozumiem, że cofanie się o 13 lat
    może być trudne, ale tak 2~3 lata wstecz, to raczej się takie rzeczy
    pamięta.

    Jeśli na zebraniu owych 50% nie było, to Prezes Zarządu poświadczając
    +50% poświadcza nieprawdę w dokumencie. Jeśli nie ma na to podkładki i
    sam nie widział, to co najmniej w zamiarze ewentualnym. Nie wiem, co tu
    może się nie powieść.

    Jeśli Prezes Zarządu nie ma obowiązku osobiście być na zebraniu - bo nie
    chce mi się sprawdzać - a ma poświadczyć +50% obecności, to powinien
    mieć na to podkładkę. Oświadczenie administratora podpisane przykładowo.
    I jeśli by takie coś miał, to administrator dostaje zarzut poświadczenia
    nieprawdy., a prezes faktycznie nie.

    Obywatel EXCEL niema tu nic do rzeczy.