  • 1. Data: 2018-09-29 11:44:45
    Temat: RODO przetwarzanie danych wykreslonych
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    Centralna Ewidencja Działalności Gospodarczej oraz baza REGON przetwarzają
    i upubliczniają dane wykreślone.
    Co na to RODO ?

    Osoba fizyczna miała DG i w porządku, jej dane jako przedsiębiorcy są
    publiczne, na zasadzie jawności życia gospodarczego, jednak DG osoba
    fizyczna zamknęła z rejestru się wykreśliła, a tu taki numer, dane nadal
    figurują w REGON i CEDG z adnotacją, że wykreslone.

    --
    Karol M.

  • 2. Data: 2018-09-29 18:33:11
    Temat: Re: RODO przetwarzanie danych wykreslonych
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 29 września 2018 11:44:53 UTC+2 użytkownik Karol napisał:
> [...]
    > fizyczna zamknęła z rejestru się wykreśliła, a tu taki numer, dane nadal
    > figurują w REGON i CEDG z adnotacją, że wykreslone.

    Powinni te dane jak w pewnej przychodni lekarskiej dane pacjentów zaszyfrować i winno
    być "Gumiś", "Trol", "Pajacyk"

  • 3. Data: 2018-09-29 23:53:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-29 o 18:33, Kris pisze:

    > Powinni te dane jak w pewnej przychodni lekarskiej dane pacjentów zaszyfrować i
    winno być "Gumiś", "Trol", "Pajacyk"

    Dowvcip z grupy choomor (chyba właściciel się nie obrazi):

    "Lekarz. Proszę państwa, w związku z RODO nie mogę używać nazwisk, więc
    pana z syfilisem zapraszam do gabinetu!"

    --
    animka