  • 21. Data: 2018-07-02 21:04:47
    Temat: Re: Pytanie o zawiasy
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-02 o 08:02, marko pisze:

    > acha czyli jak popelnie przestepstwo np jutro, ale wyrok prawomocny
    > bedzie w lutym to odwiesza mi zawiasy tak ??

    Weź ty zadzwoń do sądu. W sekretariacie już Ci powiedzą co ci grozi albo
    nie grozi.

    --
    animka

  • 22. Data: 2018-07-03 07:33:09
    Od: marko <m...@g...com>

    W dniu 2018-07-02 o 19:45, Andrzej Kłos pisze:

    > Dostał zawiasy za seks z nieletnią. Wczoraj znajomi zaprosili go na
    > imprezkę w Sopocie. Jechać, czy może nie jechać? Lepiej wiedzieć więcej
    > niż mniej - stąd pytanie.
    >
    > [wszelkie podobieństwa do osób... itd, itp]

    haha dobre :)) strzał w 10 :)

  • 23. Data: 2018-07-03 07:35:50
    Od: marko <m...@g...com>

    > Bo jak popełni podobny czyn po 2 latach i trzech miesiącach o skazania,
    > to choćby go skazali przed upływem kolejnych 3 miesięcy, to zawiasów nie
    > odwieszą. te 6 miesięcy jest właśnie na ewentualne skazanie.

    Dziękuje za odpowiedz

  • 24. Data: 2018-07-04 00:10:39
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Bo jak popełni podobny czyn po 2 latach i trzech miesiącach o skazania,
    > to choćby go skazali przed upływem kolejnych 3 miesięcy, to zawiasów nie
    > odwieszą. te 6 miesięcy jest właśnie na ewentualne skazanie.

    Teraz może to sobie najprawdopodobniej w kieszeń wsadzić. Zawiasy można
    mieć tylko raz. Każdy kolejny wyrok w zasadzie oznacza orzeczenie
    bezwzględnej kary. No chyba że sąd znajdzie podstawy do złagodzenia albo
    nadzwyczajnego złagodzenia. A z tego co pisze, to chodzi tu o to, że
    szykuje mu się kolejny wyrok.

    Art.69.§ 1. Sąd może warunkowo zawiesić wykonanie kary pozbawienia
    wolności orzeczonej w wymiarze nie przekraczającym roku, jeżeli sprawca
    w czasie popełnienia przestępstwa nie był skazany na karę
    pozbawienia wolności i jest to wystarczające dla osiągnięcia
    wobec niego celów kary, a w szczególności zapobieżenia powrotowi do
    przestępstwa

    --
    Sonn