  • 11. Data: 2018-07-02 08:13:49
    Temat: Re: Pytanie o zawiasy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-07-02, marko <m...@g...com> wrote:

    > acha czyli jak popelnie przestepstwo np jutro, ale wyrok prawomocny
    > bedzie w lutym to odwiesza mi zawiasy tak ??

    Mogą. Masz nie popełnić określonego czynu w okresie próby, a nie być
    prawomocnie skazany w tym okresie.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2018-07-02 14:05:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-07-02 o 08:02, marko pisze:

    > acha czyli jak popelnie przestepstwo np jutro, ale wyrok prawomocny
    > bedzie w lutym to odwiesza mi zawiasy tak ??

    To Ty z góry zakładasz, że popełnisz czyn?

    To się nazywa "recydywa" :)

  • 13. Data: 2018-07-02 15:32:51
    Od: marko <m...@g...com>

    pytam teoretycznie

  • 14. Data: 2018-07-02 19:06:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 15:32:53 UTC+2 użytkownik marko napisał:
    > pytam teoretycznie

    Wierzymy Tobie;)

  • 15. Data: 2018-07-02 19:10:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marko" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Mam zawiasy 2 lata na 6 miesięcy, dostałem je w czerwcu 2016 roku.
    >Czyli 2 lata juz minelo i czytalem o okresie proby 6 miesiecznym,
    >czyli bede czysty w grudniu. I teraz pytanie. Jak bede mial sprawe z
    >podobonego art np w listopadzie, ale wyrok uprawomocni sie np w lutym
    >2019 bo bede sie odwolywal itd to czy mi odwiesza zawiasy?

    Nawet jak nie odwiesza, to sad popatrzy w rejestr i tym razem da bez
    zawiasow.
    Albo podniesie kare i sie powola na recydywe ...

    J.

  • 16. Data: 2018-07-02 19:45:39
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Uzytkownik pisze:

    > To Ty z góry zakładasz, że popełnisz czyn?
    > To się nazywa "recydywa" :)

    Dostał zawiasy za seks z nieletnią. Wczoraj znajomi zaprosili go na
    imprezkę w Sopocie. Jechać, czy może nie jechać? Lepiej wiedzieć więcej
    niż mniej - stąd pytanie.

    [wszelkie podobieństwa do osób... itd, itp]

  • 17. Data: 2018-07-02 19:59:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-07-18 o 01:05, Animka pisze:

    > Nie musisz być taki dociekliwy. Człowiek pyta anonimowo.
    Ale to wzbudziło zainteresowanie Sonna i to jemu wyjaśniałem.

  • 18. Data: 2018-07-02 20:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marko m...@g...com ...

    > pytam teoretycznie

    Teoretycznie to to yptanie wywołuje usmiech połaczony z
    niedowierzaniem...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 19. Data: 2018-07-02 20:02:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02-07-18 o 06:30, marko pisze:

> [...]
    > wiec jak to jest ?
    >

    > To po co daja na 2 lata, jak trzeba faktycznie 2,5 roku ?

    Bo jak popełni podobny czyn po 2 latach i trzech miesiącach o skazania,
    to choćby go skazali przed upływem kolejnych 3 miesięcy, to zawiasów nie
    odwieszą. te 6 miesięcy jest właśnie na ewentualne skazanie.

  • 20. Data: 2018-07-02 20:38:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-02 o 14:05, Uzytkownik pisze:

    > To Ty z góry zakładasz, że popełnisz czyn?
    >
    > To się nazywa "recydywa" :)

    Może on pracę dyplomową pisze i nie może znaleźć źródła ;-)

    --
    animka