  • 1. Data: 2014-08-11 14:33:27
    Temat: Publiczne pomówienie a publiczne oskarżenie o publiczne pomówienie :-)
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam działkę rekreacyjną w Gdyni. Obok wprowadził się burak nuworysz.
    Zaczął od drastycznego złamaniem prawa działkowego na naszą szkodę.
    Prezes zarządu ogródków działkowych trzyma stronę buraka - jest jego
    znajomym.

    Tenże prezes rozpowiada po sąsiednich działkach, że podtruwam
    burakowi uprawy. (Ja po swoich sadowniczych niepowodzeniach nie lecę
    z płaczem do prezesa :-D )

    Jest to ewidentne publiczne pomówienie. I to nie przez zwykłego
    chama-buraka, ale przez prezesa mającego dbać o wszystkich
    działkowców. W sumie, jedno nie wyklucza drugiego ;-)

    Będę pisać do działkowej instancji nadrzędnej, wojewódzkiej,
    przedstawiając sytuację. Chciałbym zawrzeć tam skargę na prezesa,
    podając przy okazji że popełnił on przestępstwo pomówienia z art.
    212KK. Świadkowie pomówienia są.

    Śliska sprawa - bo nie został za to skazany. Obawiam się, że ten
    udzielny kacyk może z kolei mnie oskarżyć, i to już przed sądem, o
    pomówienie go o przestępstwo. Mam rację? Jak może wtedy rozwinąć się
    sytuacja?

    Przy okazji... prezes to złośliwy kawał gnidy. Od 3 miesięcy domagam
    się dokumentu mnie dotyczącego, a ten mi odpisuje że nie może mi
    wydać *innego* nie dotyczącego mnie dokumentu. Mało prawdopodobne,
    że jest on upośledzony umysłowo i nie rozumie *jednego, jedynego*
    zdania pisma. I to powtórzonego w kolejnym piśmie. Po prostu
    złośliwie nie chce go wydać. Oczywiście, słownie też odmawia
    wydania. Wg zarządu wojewódzkiego powinien wydać. I jak tu nie
    nazwać takiej szui udzielnym kacykiem?

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600

  • 2. Data: 2014-08-11 16:05:57
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    W dzisiejszym świecie typowe.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f